Produkt bol úspešne pridaný do vášho košíku
Množstvo
Spolu
Váš nákupný košík: 0 ks tovaru Váš nákupný košík: 1 ks tovaru
Spolu za produkty (s DPH)
Spolu za doručenie (s DPH) Bude určené
Spolu (bez DPH)
DPH 0,00 €
Spolu (s DPH)

Nakúpte ešte za 30,00 €

a dopravu máte ZADARMO.

Super! Dopravu máte ZADARMO.

0,00 € / 30,00 €
Pokračovať v nákupe Pokračovať do košíka

Reklamácia a vrátenie

Našou snahou je dodávať na trh len kvalitné a plne funkčné výrobky. Ak sa napriek tomu stane, že dostanete poškodený výrobok alebo Vám výrobok prestane fungovať v záručnej dobe, zaistíme rýchlu opravu, výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí. 

Tu nájdete všetky informácie o tom, ako správne postupovať pri reklamácií a vrátení tovaru zakúpeného na našom eshope. Dodržanie nižšie uvedeného postupu urýchli celý proces posúdenia a vybavenia Vašej reklamácie.

  1. Stiahnite si  Reklamačný formulár .
  2. Vyplňte všetky údaje, nezabudnite na číslo účtu pre prípad, že reklamácia bude riešená vrátením kúpnej ceny.
  3. Vyplňte číslo tovaru, číslo predajného dokladu a dátum nákupu a pridajte podrobný popis chyby na svietidle.
  4. Zabaľte reklamovaný tovar a všetky jeho súčasti do originálneho obalu prípadne do iného obalu, ktorý vyhovuje nárokom na prepravu krehkého tovaru.
  5. K reklamovanému tovaru pribaľte vyplnený a podpísaný Reklamačný protokol a kópiu dokladu o kúpe.
  6. Zabalený tovar spolu s dokladmi pošlite na adresu:  
    GLOBO EASTERN EUROPE, s.r.o
    Reklamácie E-shop
    Priemyselný park Géňa 5498
    934 01 Levice

Prosíme, tovar neposielajte dobierkou! Takto poslaný tovar nepreberieme a bude Vám vrátený späť.

Vaša reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie. O vybavení reklamácie budete informovaní aj e-mailom na adresu, ktorú ste uviedli v reklamačnom protokole.

Kompletné záručné podmienky a podmienky reklamácie sú špecifikované v  Obchodných podmienkach .